woensdag 25 maart 2015

D66 Congres 101

Congres 101: 18 april in Rotterdam

Op 18 april organiseert D66 het 101e partijcongres in de Van Nelle Fabriek in Rotterdam. Een unieke locatie: de voormalige koffie-, thee- en tabakfabriek staat sinds vorig jaar op de UNESCO Werelderfgoedlijst. U bent van harte uitgenodigd!

Congres 101 biedt u:

• Talloze inhoudelijke sessies, waar u mee kunt discussiëren over verschillende onderwerpen
  • Speeches van onder andere fractievoorzitter Alexander Pechtold en partijvoorzitter Fleur Gräper-van Koolwijk
  • De perfecte gelegenheid om met andere leden van gedachten te wisselen
  • Een gezellige congresborrel op vrijdag 17 april in het centrum van Rotterdam

Uiteraard is er volop de ruimte om nieuwe mensen te ontmoeten en oude contacten aan te halen. Ook behandelen we tijdens het congres verschillende moties, congresvoorstellen en amendementen. Daarnaast zijn er verkiezingen voor verschillende vacatures. Een evenement dat u niet wilt missen! Meer weten? Klik hier voor verdere informatie.

Bent u erbij?

• Zaterdag 18 april, 10.30 – 17.00 uur
  • Van Nellefabriek, van Nelleweg 1, Rotterdam

Aanmelden kan via de link in de persoonlijke uitnodiging die u op 9 maart per e-mail hebt ontvangen. Binnenkort ontvangt u ook een reminder met daarin nogmaals de link. Mocht u vragen hebben, kunt u mailen naar congres@d66.nl.

Om alvast in de sfeer te komen: bekijk hier de video van een eerder congres.

We hopen u te mogen verwelkomen op het 101e partijcongres van D66.